zaterdag 21 april 2012

Joyful Christmas

Ik ga echt als een speer met mijn kerstkaarten, dit is al nummer 21. De diverse uitdagingen geven mijn inspiratie echt een ‘boost’. Meestal loopt het al tegen de herfst of nog later voor ik zoveel kerstkaarten heb.

Dit keer de schets van Christmas Challenges {with sketches} nummer 24. Hiervoor moesten de traditionele kerstkleuren rood –groen – wit/crème gebruikt worden.
Het papier is een oude lijn van Basic Grey (Fruitcake), de randen zijn bewerkt met de distresser.
De stempel is een Elisabeth Bell van Whiff of Joy (Lizzie with Muff), gekleurd met Copics.
Verder bewerkt met Stickles, Fun Flock, GellyRoll Stardust en iets verhoogd bevestigd op de ovaal (Nestabilities).
Het label is gemaakt met een QuicKutz stans, de tekststempel is van Basic Grey.
Verder een Memorybox stans: Flowering Christmas Tree, voorzien van wat strass-steentjes en 2 stervormige knopen met Twine.
De andere uitdagingen waar deze kaart aan mee doet:
ABC Christmas Challenges (H for Hardware): (glitter)brad, veiligheidsspeldje, paperclip in stervorm.
Christmas Inspirations (#45 Bingo): ik heb zowel de 2e  rij (Distress, Sentiment, Tree) als de 3e rij (Layers, Green, Glitter) gebruikt.

16 opmerkingen:

Wilma zei

Hallo Liselot,
Ik zit hier met JOY je SCHITTERENDE kerstkaart te bekijken ☺☺☺
Liefs Wilma

chrissy xx zei

Just Gorgeous! Fabulous colours and I LOve your embellishments...Cute image too.
Chrissyxx
You're catching up with me lol....

CARLA PREDIGER zei

Marvelous work! Just perfect! Thanks for joining us at Christmas Inspirations challenges this month.

Catie Cuddles zei

Mooie! Just love your card. Well done.

sandra_w zei

Prachtige kaart!! Leuk dat je meedoet met de CCWS challenge!
Succes!

Groetjes,
Sandra

Hazel zei

Wonderful card Liselot - love it.

I am you newest follower and look forward to seeing your next creations.

Thanks for popping by and leaving me a comment.

Be back to see you soon.

Toodle pip

Hazel x

Corrie zei

Alweer een prachtige kerstkaart Liselot je gaat zeker als een speer,hij is mooi hoor!!! groetjes Corrie

Cindy zei

Wat een superkaart, ik vind je stempel en je stans helemaal geweldig! Een potentiële winnaar wat mij betreft! Groetjes, Cindy

Marijke zei

Mooie kaart! En wat fijn dat challenge's je helpen om eerder klaar te zijn met je kerstkaarten ;-)
Bedankt voor je deelname bij CCWS!
Groetjes Marijke

Betina zei

een heel mooi kaartje!! Leuk dat je met de challenge meedoet, succes!!

Groetjes Betina

Carol zei

Lovely card Liselot, thanks for joining us at CCWS this time. Carol DT x

Samantha zei

Fabulous card I love it and love your little paper clip too! Thanks for entering ABC Christmas challenge this time,
hugs Samantha :0)

Wilma zei

Een prachtig kaartje!!
Leuk dat je meedoet met de challenge bij CCWS!

Lorraine A zei

Gorgeous card :-) such a lovely image and the papers and details are lovely :-)

thanks for joining us on the ABC Christmas Challenge :-)
luv
Lols x x x

nicolet zei

Schitterend kaartje Liselot, leuk dat je meedoet aan de challenge van CCWS.
Groetjes Nicolet

Magali zei

Marvelous work! Just perfect!
Thanks for joining us at Christmas Inspirations challenges this month.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...