donderdag 26 april 2012

You Got Mail


Dit is mijn eerste twisted easelcard, erg leuk om te doen (al ging mijn schuine rillijn natuurlijk eerst verkeerd om).

Voor de voorkant heb ik de (gekantelde) schets 67 van Papertake Weekly gebruikt.
Het papier is van Prima Marketing (Jack ’n Jill).
De stempels zijn van Penny Black.
2359L H.H. Post heb ik een keer op het Prima papier afgedrukt, de egeltjes zijn op DCP papier gestempeld en ingekleurd met Copics. Op de envelop heb ik nog een tekststempel van Marianne Design en Kaiser Craft toegevoegd.
De andere Penny Blackjes die ik gebruikt heb: 3209H Hedge Delivery, 2364E Bug Post en 2064C Bee-class Mail.
Het hekje is een Silhouette bestand, met wat steentjes om de kaart staande te houden.
Verder een Memorybox stans (Honeysuckle Vine) in 3 delen en 2 satijnen vlinders.

Met deze kaart doe ik mee aan de volgende uitdagingen:
Papertake Weekly (#67 Sketch)
Elke Kaart Een Feestje (#112 Gebruik de lentekleuren: geel, lichtblauw, lichtgroen, abrikoos met als extra optie: You Got Mail)
Penny Black and More (april Oh So Cute)
Simon Says Stamp Challenge (Anything Goes)

10 opmerkingen:

Corrie zei

Ik vind hem weer prachtig Liselot en je hebt het er goed van af gebracht voor de eerste easelkaart groetjes Corrie

Cindy zei

Wat een schatje! groetjes, Cindy

Tinie zei

Erg leuk gedaan deze kaart! Schattig die egeltjes!
Bedankt voor het meedoen met deze uitdaging van Elke Kaart een Feestje!!
groetjes Tinie

brenda zei

Your card is so pretty Lisolet and the way you have used that Memory Box die if very effective.

Thanks so much for joining our Oh so Cute theme at Penny Black and More this month.

B x

Ellie zei

This is so cute! I love the design of this and the pretty color!
So glad you joined us at penny black and more!

Bernadet zei

Prachtig kaartje
Lieve kleurtjes, en de stempel is echt een schatje.
Hartstikke leuk dat je meedoet met onze uitdaging bij elke Kaart een Feestje!!

Ribbon Girl zei

What a pretty card - thank you for joining in with this weeks Papertake Weekly challenge. Mary G x

Joy zei

This is just darling, love the pure sweetness of this card... thanks for joining us at Simon Says Challenge blog

susiestacey zei

Such a cute card thank you for joining in the fun at Penny lack and More @ Allsorts good luck x Susan x

snailzpace zei

oh, how cute! i love the layout and how clever to use the fence to prop up the front. thank you for playing along with our oh so cute theme this month at penny black and more.
linda

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...