dinsdag 29 mei 2012

Sing a Song

17 januari ben ik gestart met mijn blog omdat ik zoveel leuke uitdagingen zag waarvoor een blog nodig was. Inmiddels is dit is de 50e kaart. De uitdagingen geven me echt veel inspiratie, en ook de reacties van mijn volgers vind ik erg leuk om te lezen.


 
Deze kerstkaart is ook weer zo’n voorbeeld van de inspiratie die de verschillende uitdagingen geven.
De schets is van Christmas Challenges {with sketches} De extra opdracht dit keer is bingo.

 

Ik heb gekozen voor het bovenste rijtje (Charm – Ribbon – Flowers).
De keuze voor de stempel is gebaseerd op het onderwerp van Winter Wonderland Challenge (Sing a Song).
Het papier is van Bo Bunny.
Verder gebruikt:
Bloemen, ruitjeslint, charm, brads, creatables
De randjes zijn bewerkt met de distresser en Distress inkt.

10 opmerkingen:

Corrie zei

Ja Liselot ,het is weer een droppie van een kaart. En kan je nagaan al 50 kaarten en het is zo leuk om te doen,het is weer een mooie creatie geworden ik geniet er zo van groetjes Corrie

chrissy xx zei

JUst Gorgeous. Fabulous colours. Fabulous image...LOve it.
Chrissyxx

marion zei

ohhh wat een schatje, een keileuk kaartje. liefs, marion

Lisa Jane zei

oh what a fabulous little image and gorgeous flowers
Thanks fr joining us at Winter Wonderland this week
Lisa x

downrightcrafty zei

oh just gorgeous and great singers, thank you for joining us at the Winter Wonderland this week
Hugs Kate xx

nicolet zei

Wat een gaaf kaartje Liselot!
Leuk dat je weer meedoet aan onze challenge!
Groetjes Nicolet, CCWS

Zw@@n zei

Leuk kaartje weer, Liselot. Leuk dat je weer meedoet met Christmas Challenges {with sketches}. Liefs, Wilma

Curlybear zei

Thank You so much for joining us at the Winter Wonderland Challenge with this absolutely perfect creation, I do hope that you will try and join us again next week

Have a lovely day
Hugs Bridget :0x
Winter Wonderland DT

Jolanda zei

Liselot, wat een prachtige kaart heb je gemaakt en wat ontzettend leuk dat je meedoet met Christmas Challenge with sketches. Wat een leuk stempel heb je gebruikt. Bedankt voor je deelnamen hoor!

Nicole zei

Ik vind het ook een schatje, Liselot. En wat ik ook heel leuk vind, is dat je de schets gedraaid hebt. Het is een mooi geheel :o). Bedankt dat je weer meedoet bij CCWS. Tot de volgende keer...

Groetjes!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...