woensdag 27 juni 2012

Beary Christmas


Sinds vorige week is de uitdaging bij Christmas Challenge {with sketches} wekelijks in plaats van één keer per 2 weken. Met het maken van de vorige schets was ik te laat en daarom nu maar meteen aan de slag gegaan. Zelf vind ik het wel prettiger om 2 weken de tijd te hebben, maar het zal wel wennen.

Ik heb weer diverse uitdagingen gecombineerd: bij Winter Wonderland is de opdracht ‘Christmas Teddy’. Mijn beer is een clearstamp uit een set van Forever Friends (Cosy Christmas – Home), gestempeld op Kraft, ingekleurd met Derwent en Faber Castell Polychromos. De voorpoten en het labeltjes heb ik een keer extra afgedrukt op Kraft, het pakje op Bo Bunny papier en voorzien van een stukje lint.

Omdat ik de lijn Snowfall van Bo Bunny echt geweldig vind, had ik naast het paperpad ook de grote vellen gekocht. Nu, dat heb ik geweten. Deze zijn namelijk voorzien van glitter. Overal waar ik kijk ligt glitter (grrrr). Ik ben bang dat ik tot de kerst dit nog tegenkom. Daarom koop ik zo min mogelijk papier met glitters.
Nou ja, kan de kaart ook meteen meedoen aan de Bingo bij Holly Jolly Christmas Challenge:

Glitter-FREE-Blue & Ribbon- Snowflakes-Blue













Verder alleen wat houten sneeuwvlokje en sterretjes gebruikt als versiering (anders zie je nog niets van het mooie papier). De tekststempel is van Elzybells.
Alle randen zijn bewerkt met Distress Walnut Stain.

Uitdagingen:
Christmas Challenge {with sketches} (schets #30)
Winter Wonderland (Christmas Teddy)
Holly Jolly Christmas Challenge (Bingo)
Crafty Hazelnuts' Christmas Challenge (#78 Let's get inky)

15 opmerkingen:

chrissy xx zei

JUst Gorgeous. Fabulous papers and the cutest of cute images..
Chrissyxx
I suffer glitter All Year Round lol..

marion zei

Wat een schatje ! Liefs, Marion

Corrie zei

Mooi gedaan Liselot ja het wordt wel kort dag hè een maal per week bij CCWS ik kijk wel of het gaat lukken, jou kaart is in ieder geval weer geslaagd groetjes Corrie

Hazel zei

Gorgeous card - I love Forever Friends. Thanks for getting inky for my CHNC challenge 78 - hope to see you again soon. x

Zw@@n zei

Pracht kaart, Liselot!
Liefs, Wilma

Judy McKay zei

I love the image you have chosen and the lovely design. Thank you for joining us this week at Holly Jolly Christmas Challenges.

Valerie zei

Very cute card. I love these Bo Bunny papers!

downrightcrafty zei

what a gorgeous Teddy thank you so much for joining us at the Winter Wonderland this week
Hugs Kate xx
PS I have two candies running at the moment if you are interested :)

Linda zei

What a beautiful card I love the colour combination you have chosen. Thank you for joining us this week at Winter Wonderland love Linda

Nicole zei

Wat een mooie kaart, schitterend papier en zo'n lief stempeltje. Leuk dat je weer meedoet met onze challenge bij CCWS :o)

Groetjes...

Meighan Wheller zei

A lovely card! I love how you have used the paper as part of the background but also on the present. Very clever. Thank you for joining us this week at Holly Jolly Christmas Challenges. Kind regards Meighan

Cindy van Oorschot zei

Lovely bear, I love the idea of using the designer paper on the background and present. Thanks for joining us this week at Holly Jolly.

nicolet zei

Hey Liselot, leuk dat je weer meedoet aan de challenge van CCWS. Je hebt een schitterend kaartje gemaakt, prachtig die stempel zo op het kraft!
Groetjes Nicolet

Betina zei

een mooi kaartje en leuk dat je met de challenge meedoet, succes!!!

Groetjes Betina

Carol zei

Gorgeous card, love the papers. Thanks for joining us at CWWS this time. Carol DT x

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...