zondag 24 juni 2012

Gamer

Een kaartje met niet teveel 'opsmuk' gemaakt volgens schets 213 van Sketch Saturday.
Het jeansmotief is uit een blokje van My Mind's Eye (On the Bright Side One), het andere papier is al een oudje van K&Company (Blue Awning). De tekstrondjes en de tekst (QuicKutz Blossom en Metro) zijn gemaakt met hetzelfde MME papier.
De (digi)stempel is van Mo Manning (Gamer) geprint op DCP papier en gekleurd met mijn Copics.
Ik begin toch steeds meer gebruik te maken van digistamps, al wilde ik daar nooit aan.
Maar de prijs en het gebrek aan opbergruimte hebben me toch wel over de streep getrokken.
En de afbeeldingen van Mo Manning vind ik al vanaf de eerste keer dat ik ze zag geweldig, zo treffend sommigen!
Verder alleen wat lintjes gebruikt.

Deze kaart doet mee aan:
Sketch Saturday (#213)
Bronte and Bella's Challenge (Mo's Digital Pencil) (#140 Masculine with Mo)
Moving Along With The Times (Birthday)

8 opmerkingen:

Tracy zei

This is such a great card! your coloring looks wonderful and I really like your paper and color choices. The sentiment is lots of fun too. Thanks so much for joining us at Mo's this week!

Corrie zei

Wat een gave stempel heb je gebruikt Liselot, dat is al genoeg dan hoeft er ook niet zoveel bij ik vind je kaart weer prachtig groetjes Corrie

Time-To-Share zei

Fabulous card - love the image and I love what you have done with the sketch. Thanks for joining us at Sketch Saturday this week. I must get this stamp for my son, he would love it. Thanks for the inspiration. Trish x

chrissy xx zei

Fabulous colours. Fabulous images.. I LOve your sentiment...It's Gorgeous.
Chrissyxx
MUst admit I LOve digi's too....

Wilma zei

Hallo Liselot,
Wat een MOOI STOER Gamerkaartje is dit ☺☺☺. Het papier is PERFECT voor een mannenkaart.
Liefs Wilma

marion zei

Wat een prachtig stoer kaartje. Liefs, Marion

Debs zei

Fabulous male card - love the image and perfect colouring.
Thanks for playing along with us at MAWTT this week.
Good luck.
Debs xx

Pat zei

This is such a fun card! I just love how you colored this fabulous Mo image! So glad you've joined us for this week's challenge at Mo's! Hugs. Pat Frank

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...