vrijdag 22 juni 2012

Happy Birdie Day

Een Circle Side Step card blijf ik een leuk model vinden om te maken, dus hier is er weer een.


De digistamp (TeddyBo_078) is geprint op DCP papier, een cirkel uitgestanst en gekleurd met Copics. Daarna heb ik de achtergrond bewerkt met hulp van een sjabloonband voor zand en Copics om een golfbal-effect te krijgen.
Houten lettertjes van Kars (nog bedankt voor de tip Marion).
De vlag is gemaakt met de Silhouette, de cijfers met QuicKutz Chemistry alfabet, een stuk satéprikker en een kraal. En voor de golfers onder ons: nee, ik heb geen foutje gemaakt met het cijfer ;)
‘Birdie’ is gemaakt met een ander QuicKutz alfabet (Honey); ‘Day’ bestaat uit al heel oude metalen alfabethangers (Marianne Design) en Doodlebug minibrads.
Verder QuicKutz stansjes voor wat gras, Pampagras in 2 kleuren groen, wat mos en een Dress It Up embellishment.

Met deze kaart doe ik mee aan de volgende uitdagingen:
Marianne's Design Divas (#11 Animal Antics)
Craft Your Passion (#115 Flips and Folds)
Cards for Men (#13 Sports with a Sentiment)
elke Kaart een Feestje (#120 Dieren die mensendingen doen)
(De aanwijzingen voor de circle side step card heb ik ook hier vandaan bij de workshops).

13 opmerkingen:

marion zei

Schitterend kaartje, leuk hoe je het gras gemaakt hebt. Liefs, Marion

Cindy zei

Wauw, wat een originele kaart. Ik vind hem keigaaf! Groetjes, Cindy

chrissy xx zei

JUst Gorgeous! What a cutie this Teddy Bo is..Fabulous colours...
LOve it.
Chrissyxx

Geertje zei

Wat een geweldig leuke kaart is dit. Er is zoveel op te zien en alles is prachtig afgewerkt. Een echte topper!!
Leuk dat je meedoet bij Elke Kaart een Feestje.
Groetjes Geertje

Corrie zei

Hoi Liselot je kaarten worden met de dag mooier heb jij dat gevoel zelf ook als je dan terug kijk naar de eerste kaart op je blog en dan ziet wat je nu maakt, dat heb ik n.l wel deze kaart is ook weer zo gaaf gemaakt mijn complimenten hoor!!! ga zo door het is genieten wat je je volgers laat zien.
Fijn weekend groetjes Corrie

Ans S. zei

Wat een super leuke kaart met mooie details vooral het gras vind ik gaaf.
Ik ben gelijk volger van je geworden.

Groetjes Ans

Suzi zei

Fabulous masculine card, great colouring and design. Thank you for joining us at Marianne Design Divas this month. Good luck in the draw.
Hugs
Suzi

Bernadet zei

WOWWWWWWW Liselot!!
Echt helemaal te gek hoe je dit gemaakt hebt!
Zoveel schitterende details, gras dat net echt lijkt!
Hartstikke leuk dat je meedoet bij elke Kaart een Feestje!!

Nannieflash zei

Gorgeous card love your image and your papers. Thanks for joining us at CFM, good luck with the challenge. hugs Shirleyxxxx

Aletta zei

Wat is deze kaart leuk !!!
Geweldige mooi details en uitstraling, gewoonweg een toppertje van een kaart.

Gezellig dat je meedoet aan de challenge van Elke Kaart Een Feestje.

Groetjes Aletta

Chris zei

Amazing card! So original! Love it!
Chris
x

Hélène zei

Leuke kaart zeg!! Mooie details.

Gezellig dat je mee doet bij EKEF

Groetjes Helene

Petra zei

Wat een prachtige kaart! En de digi past goed in ons thema!
Dank je wel voor het meedoen bij EKEF!
Groetjes Petra

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...