vrijdag 21 september 2012

Herfstkaart



Eindelijk weer eens een kaartje van mij.
De basis was de uitdaging van The Official Magnolia Inspiration Challenge (TOMIC).
Deze bestaat deze keer uit een schets, Magnolia stempels maar geen Edwin of Tilda en embossing.
Omdat ik 80 op de kaart wilde verwerken, heb ik de schets 2x gebruikt, maar wel versmald.

Het papier is een oude lijn van van Basic Grey (Mellow). Deze zijn bewerkt met de distresser en Distress inkt (Walnut Stain).
‘80’ is eerste gesneden met mijn Silhouette, daarna heb ik er kastanje- en eikenblaadjes (Xenos) op geplakt.
De stempels zijn van Magnolia (Tildas Owl, Round Pumpkin, Death Cap en Apple Basket) en gekleurd met Copics en uitgeknipt.
Het lintje komt uit een oude cardkit.
Op de onderkant van de kaart een embossingmal van DoCrafts (Tri-Boss Postcard), ook weer bewerkt met de distresser en Distress inkt Antique Linen en Vintage Photo.
De tekststempels zijn van CreaLies en Marianne Design.

Uitdagingen:



12 opmerkingen:

jolanda zei

hele mooie kaart, leuk met de postcard erbij.

Jackie zei

Wat een leuke kaart :D

Groetjes van Crea Jackie.

Corrie zei

Gelukkig daar ben je weer Liselot ,er was zoveel fout gegaan ik dacht dat ik jouw ook kwijt die ik volg, ik heb mij bij veel weer aangemeld, maar bij jouw hoeft dat gelukkig niet,je hebt weer een prachtige herfstkaart gemaakt,ik hou van die kleuren, prachtig.
Lieve groetjes Corrie

chrissy xx zei

JUst GORgeous! FABulous colours. FABulous design. ..LOve it.
Chrissyxx

Zw@@n zei

Hi Liselot, ik heb je gemist ;-). Wat een prachtige kaart weer. Mooie kleuren. Liefs, Wilma

Danoesja zei

Hoi Liselot

Wat een prachtige warme herfstkaart. De herfst heeft zoveel mooie kleuren.

Lieve groetjes
Danoesja

Donna zei

What a fantastic Autumn card with such beautiful colours and detail.
Love it x

Nicole zei

Wat een prachtige herfstkaart. Erg mooi. Bedankt voor het meedoen bij ATSC. Succes en hopelijk tot een volgende keer. Liefs, Nicole

Neline zei

Prachtige kaart heb je gemaakt, mooi van kleur ook.
Gezellig dat je meedoet met onze challenge bij TOMIC.
Veel succes,
groetjes
Neline

Tinie zei

Leuke kaart!! Mooie herfstkleuren!
Bedankt voor het meedoen met deze uitdaging van Elke Kaart een Feestje!
groetjes Tinie

Jingle zei

Wow! This is just stunning! So many beautiful details! I love the leaves! Thanks so much for playing along with us over at the Simon Says Stamp Challenge Blog!

Cathy zei

Such a beautiful harvest card. Thank you for joining in the Basic Grey Challenge this time.
Cathy xx

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...