zaterdag 22 september 2012

Vintage Bike

Voor deze kaart heb ik gebruik gemaakt van enkele prijzen die ik onlangs gewonnen heb.
De kaart van A4 kraftkarton en de ticket komen uit een pakket van Craftwork, de houten fiets en knopen zijn van Crafty Emblies.
Het papier is van Bo Bunny (Timepiece). De houten letters zijn van Kars, de vogeltjes van Xenos.
De kleine lettertjes zijn van een stansalfabet (Dieversions Mister Microfont).
Het stel op de fiets is een snijbestand van Silhouette.

Met deze kaart doe ik mee bij:
The Sisterhood of Crafters (No Stamps Allowed)
Perfect Sentiment Challenge (#50 Masculine + birthday + sentiment on front)

6 opmerkingen:

Darlene (SCS:akronstamperdpk) zei

Oh this is just fabulous! I love vintage style design and your creation is just lovely!! Thanks so much for joining us at The Sisterhood ‘NO STAMPS ALLOWED’ challenge and please come back again soon!
Darlene
one of the 'Sistahs'
DAR’S CRAFTY CREATIONS

Paula Bee zei

Wonderful card! Love the vintage bike! Thanks for joining us at The Perfect Sentiment!

Cindy zei

Ik vind je kaart geweldig. Gaaf die houten fiets, en alles is weer zo mooi op elkaar afgestemd! Groetjes, Cindy

Danoesja zei

Hoi Liselot

Wat een gaaf kaartje, ik ben er helemaal weg van.

Lieve groetjes
Danoesja

Micki zei

Wonderful card. Love that embellishment and the earth tone. Thanks so much for playing along with us in the Sisterhood of Crafters for our "No Stamps Allowed" challenge.

Jennipher zei

Lovely masculine bday card! Thank you for sharing with us at The PErfect Sentiment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...