maandag 10 december 2012

Kerst in pastel

Nog een eenvoudige kerstkaart gemaakt. Dit keer geen stempels gebruikt, maar alleen stansen en een embossingmal.

Nestabilities Decorative Labels Eight, Labels Eight met Cuttlebug embossing Snowflakes,
Memorybox Snowflake Tree en Marianne Design Creatable Dennenboom (2x).
Tekst QuicKutz Paige Mini.

Uitdagingen:
Unstampabelles Challenges (#18 Christmas (no stamps))
Dies to Die for (Die-ing for a Challenge: Christmas)
Dream Valley (#47 Christmas)
PaperPlay Challenges (#49 Christmas is Coming)

16 opmerkingen:

Wilma zei

Hallo Liselot,
Het is een MOOI kerstkaartje met alleen maar stansen en een embossingmal en meer heeft het ook niet nodig.
Liefs Wilma ☺☺☺

jolanda zei

mooi kaartje

Crafty Lark zei

Beautiful design. xx Flora

chrissy xx zei

JUst GORgeous! What a FAbulous design...LOving all your die cuts, especially the Memory Box one.
Chrissyxx

Merry zei

This is a lovely card....great collection of die cut trees. Thanks for sharing it with us at Unstampabelles.

Anita Meijer zei

Wat schitterend gedaan Liselot, ziet er helemaal super uit. Top.
Liefs van Anita

Susan Hogan zei

What a beaut idea - all those Christmas trees! Thanks for joining in the fun at Unstampabelles this month, hope to see you return.

anita01 zei

Je gaat heerlijk en vind het een bjoetie hoor, heerlijk voor een keertje al mis ik je mooie inkleurwerk wel een beetje ...maar dat heb ik ook bij mijn eigen kaartjes...och we moeten er ook zoveel he...;o)

Warme trustie groetjes,
Aniet.

Miranda Slagboom-de Groot zei

Wat een leuke kaart.
Ik wilde je terug mailen over de tutorial op het blog van Shelly's Images, maar kan geen mailadres van je vinden. Vandaar dat ik het even zo doe. Ik zie zelf wel alle foto's van de tutorial op het blog staan. Misschien kun je nog eens kijken? Anders mag je me wel mailen hoor. Dan stuur ik hem naar je door.
Groetjes Miranda

anita01 zei

Hej lieve din,

Ben ik nog effies....mag ik zeggen dat ik de mooiste kerstkaart ever binnen heb....en hij komt van jou. Super mooi XXX thanks hoor Liselot.

Warme trust groet, jou kaart is onderweg ;o)
Anita

Annette zei

Prachtig kaartje, past in iedergeval in de brievenbus! Haha
XoxoAnnette

Annette zei

Prachtig kaartje, past in iedergeval in de brievenbus! Haha
XoxoAnnette

JanR zei

Great card! White on white is always so classy. Thanks for joining us at UnstampaBelles.

Susie zei

A beautiful card - the white on white looks so effective with the embossing and die cuts! Thanks for joining our Christmas theme at Dream Valley. Susie x

Hazel zei

Hey Liselot

Such a beautiful card - I love all the die cuts - just stunning.

Thank you for joining us over at Die-ing For a Challenge and the very best of luck.

Toodle Pip

Hazel x

melsanford zei

Beautiful festive creation! Thank you for joining us at Dream Valley :-) Love 'n' hugs, Mel xx

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...