vrijdag 28 december 2012

Mijn 5 favoriete kerstkaarten

Op Debby's blog  (A Scrapjourney) maak je kans op een mooie candy door een post te maken met je 5 favoriete kerstkaarten van 2012.

 
 

In willekeurige volgorde hieronder mijn favorieten met vermelding van mijn motivatie:
Santa stop here
Het model van de kaart en gebruik gemaakt van allerlei stansen, embosmallen en mijn Silhouette.


Mijn favoriete kleur (turquoise) van het mooie Heidi Grace papier, stans (Memorybox Snowflake Corner) en de schattige Whipper Snapper stempel.

 
Ook een favoriet model, de easelcard, kleuren op Kraft ontdekt en de leuke Penny Black stempel.
 
 
Toch overstag gegaan met digistempels, het prachtige Maja papier en natuurlijk de Memorybox stansen; wat zijn die toch mooi fijntjes.
 
 
 
De schattige digi van Karen's Doodles, het spelen met de tekst geïnspireerd door het papier en de vrolijke kleurtjes.
 
 
 
 

 


4 opmerkingen:

Anita Meijer zei

Begrijp dat je deze hebt uitgezocht Liselot, ze zijn dan ook alle vijf helemaal super.
Liefs van Anita

jolanda zei

persoonlijk vind ik de tweede het mooiste

anita01 zei

Ik mag wel zeggen dat je de mooiste kaarten maakt van de gehele wereld, de liefde ervoor spettert ervan af Liselot, veel succes en de bovenste is in het echt nog mooier en super precies afgewerkt, echt een topper.

Warme groetjes,
Anita.

Hazel zei

Hey Liselot

Your cards are beautiful I don't know how you can pick just 5!

Thank you for your support and comments during 2012, they are so very much appreciated and I would like to wish you a HAPPY, HEALTHY, PROSPEROUS AND CRAFTY NEW YEAR!

I hope you have a great weekend.

Take care

Toodles

Hazel xx

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...