maandag 17 december 2012

Winter Wonderland

Vandaag is het elf maanden geleden dat ik startte met bloggen. En wat een verslaving is het inmiddels. Ik doe heel veel inspiratie op door andere blogs en de leuke uitdagingen.
Ook de vele reacties zijn ontzettend leuk om te lezen en één van de dingen die het bloggen een inspirerende bezigheid maken.
Ik wil de bezoekers en vooral mijn volgers alvast hele fijne feestdagen wensen en een gezond, gelukkig en creatief 2013!

Deze kaart heb ik gemaakt met behulp van mijn Silhouette.
 
 

Ik heb de schaduw van Winter Wonderland gecombineerd met een rechthoek en de schaduwen van een sneeuwvlok (Silhouette snijbestanden).
Vervolgens de sneeuwvlokken nog 4 keer uitgesneden en de tekst 2x (waarvan 1 schaduw).
Ook het papier van Maja Design (Vintage Winter) is met de Silhouette gesneden.
De stempel is van Whipper Snapper (Snowman Skates) en gekleurd met Copics.
Verder één van mijn favoriete stansen: Memorybox Snowflake Corner. Ook van Memorybox is Starry Wreath.
De tekststempel is van Elzybells. En nog wat kleine stickertjes ter versiering.

Uitdagingen:
Creative Cutting Challenges (#8 Alles mag)
Simon Says Stamp Challenge (What's your favourite?"): Silhouette en Big Shot, stansen, stempels (ingekleurd met Copics) en scrappapier (momenteel een fan van Maja)
ABC Christmas Challenge (Y is for Your favourite punch/die): Memorybox Snowflake Corner
Dutch Dare Card Challenge (#195 Snowflakes)
Christmas at Sweet Stampin'(#1 Anything Goes)
QKR Stampede (#18 Snow Fun)
 



24 opmerkingen:

nicolet zei

Wat een schatje!!
Groetjes Nicolet

marion zei

wow schitterend kaartje in een prachtige vorm, liefs, Marion

jolanda zei

prachtig kaartje

Crafty Lark zei

Gorgeous card, super cutting and design. xx Flora

Corrie zei

Hij is prachtig Liselot, jij ook fijne feestdagen en een goed 3013.
Lieve groetjes Corrie

Corrie zei

Ik bedoel natuurlijk 2013, type foutje sorry.
Lieve groetjes Corrie

hm zei

wat een prachtige kaart! Zag je op creative cutting challenge blog, waar ik ook aan meedoe. Echt bijzonder mooi geworden.

gr Heleen

Cindy zei

Hoi Liselot, Hij is weer geweldig. Wat heb je dit weer mooi gedaan met de silhouette. Ik heb er ook één maar gebruik hem veel te weinig. Ik ga mij er in mijn vrije tijd echt in verdiepen. Groetjes, Cindy

Anita Meijer zei

Jij ook hele fijne feestdagen en een top 2013 met veel frobelplezier. Wat is je kaart weer helemaal super geworden Ilonka, het is weer een plaatje om te zien. Super.
Liefs van Anita

chrissy xx zei

JUst GORgeous! A FABulous design..LOve your colours and these GORGeous Snowflakes.
Chrissyxx

Wilma zei

Hallo Liselot,
Ik snap er niets van.....van de Silhouette. Wat ik wel snap is dat dit een SUPER GAAF kaartje is. Heel erg LEUK hoe het kaartje sluit.
Enneh.....bloggen is echt wel verslavend ☺☺☺.
Liefs Wilma

Zw@@n zei

Hey Liselot, wat een mooie kaart! Prachtig gedaan.
Liefs, Wilma

PS: je super leuke kerstkaart is binnen en ik geniet van het papier;-)

Elly zei

Dankjewel Liselot!! Jij maakt ook hele mooie kaarten zie ik. En de Silhouette is toch wel een heel gaaf apparaat om mooie dingen mee uit te snijden zie ik (misschien toch maar eentje op mijn verlanglijstje zetten haha)

groetjes, Elly

Aletta zei

Wauw... wat een prachtige creatie, leuk hoe je de sneeuwvlokken heb verwerkt op je kaart.

Leuk dat je meedoet met de uitdaging van Creative Cutting Challenge.

Groetjes Aletta

Lin zei

WOW! This is my favorite color and your card is amazing! Thanks for playing along with us at the Simon Says Stamp favorites challenge this week!

anita01 zei

Hai Liselot,

Jaren sturen we elkaar al mooi's toe en met groot plezier, deze is ook schitterend maar die hier pronkt is eigenlijk nog....bijzonderderderder....;o)

Liefs Aniet xxx

Shanna Shands zei

This is great idea for a folded card project. Thanks for sharing at Dutch Dare.

Annette zei

Super leuk dat je dat allemaal met je silhouette gemaakt hebt. Prachtig kaartje!
xoxo Annette

Tracey T zei

Love your use of die cuts on this fabby festive card. Thank you for playing at Christmas at Sweet Stampin'! Tracey x

Paper Crazy Lady zei

Love this beautiful card! You've included so many special details, and the design is exceptional. Thanks for joining us at QKR Stampede.

xxxtglxxx zei

Fabulous card - just gorgeous! :)

Thanks so much for joining us at Christmas at Sweet Stampin and we hope to see you back in the new year :)

hugs

xxalisonxx

Danoesja zei

Hoi Liselot,

Wat een schitterende kaart....en ik ben weg van blauw.
Hele fijne feestdagen en een geweldig creatief 2013.

Lieve groetjes
Danoesja

Helen zei

Fabulous!
Thanks for playing at the ABC Christmas Challenge!
Merry Christmas!
Helen x

Faye zei

I love this frosty creation. Thanks so much for joining our first challenge at Christmas at Sweet Stampin. Merry Christmas and good luck. X

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...