maandag 7 januari 2013

Brrrr

Eigenlijk kan ik deze post beter Grrrr noemen, het probleem met het invoegen van afbeeldingen vanaf mijn computer bij gebruik van Explorer 9 is nog steeds niet opgelost. Maar na wat gerommel via HTML is het toch gelukt om de afbeeldingen en tekst te krijgen waar ik wil.

Ik ben de kerstkaarten nog niet zat en voor je het weet is het weer kerst, dus hier is er weer één:

Dit keer geen enkele stempel gebruikt, maar gespeeld met mijn pc, printer en Silhouette SD.
Ook nu weer gebruik gemaakt van digitaal scrappapier en elementen.

Winter Wishes stond nog op mijn verlanglijst en toen ik bij Echo Park ging kijken, kwam ik een link tegen naar de digitale kit. Na eerst een andere lijn (zie vorige kaart) uitgeprobeerd te hebben die in de aanbieding was (je bent Hollandse of niet tenslotte), ook deze aangeschaft. Eén van de voordelen is dat het papier nu geen ruimte inneemt, wat zo zachtjes aan een probleem wordt, want er komt soms meer bij dan ik op kan maken. Er zijn vast wel lezers die dit herkennen ;)
Ik ben alleen benieuwd hoeveel inkt het gaat kosten.

En ook de elementen die erbij zitten, vind ik erg leuk, vooral omdat je de maten aan kunt passen.
De pinguins zijn verhoogd opgeplakt en bij de grote pinguin ook de sjaal nog een keer extra geprint en gesneden.
Maar mijn Copics gaan zeker niet op de schroothoop, de afdruk voor de volgende kaart ligt klaar om gekleurd te worden. Een beetje afwisseling kan geen kwaad toch?

Vanwege de zwarte kaart is dit keer ook de binnenkant 'bekleed'.


Verder nog wat plaksteentjes en stansen gebruikt: Memorybox Snowflake Corner en Pristine Border en Cheery Lynn Snowflakes.

Uitdagingen:
ABC Christmas Challenge  (Z is for Zoo Animal)
Sketch Saturday (#240)
Craftyhazelnuts Christmas Challenge Extra (Anything Christmas Goes)
Craftyhazelnuts Christmas Challenge (#106 Santa has gone into hiding)
UnstampaBelles Challenge (#19 Use One of More Dies)

15 opmerkingen:

nicolet zei

Wat een schitterend kaartje heb je gemaakt!
Groetjes Nicolet

marion zei

Ik vind het een schat van een kaart, kom maar op met je kerstkaartjes ! Liefs, Marion

jolanda zei

prachtig kaartje

Anita Meijer zei

Wat een schitterende kaart Liselot, ik vind hem prachtig. Je kan ook google chrome installeren en van daaruit bloggen dan schijn je wel op de gewone manier foto's te kunnen plaatsen, zelf load ik nu mijn foto eerst op in Picasa en dan lukt het wel om gewoon op de oude manier een foto toe te voegen maar dan alleen via je Picasaalbum.
Liefs van Anita

Corrie zei

Mooie kaart Liselot, ik hoor wel meer om mij heen dat het plaatsen niet lukt vandaag, maar je hebt je niet laten kennen en toch je kaart gepost.
Lieve groetjes Corrie

Merry zei

Such delicate dies you have used on your wonderful card. Thanks for joining in our Dies challenge at Unstampabelles.

chrissy xx zei

Super cute image! FABulous little scenes..LOve your colours too.
Chrissyxx

Helen zei

Awww...such a sweet card!
Thanks for playing at the ABC Christmas Challenge!
Helen x

Samantha zei

Fabulous card beautifully done, Great to see you at ABC Christmas challenge this time, hugs Samantha :0)

Hazel zei

I love penguins on Christmas cards - yours have been used delightfully - thanks for entering both of my CHNC challenges - hope to see you again soon. x

Lacey Stephens zei

Wonderful card and create take on the Z Challenge. Thanks for playing along with the ABC Christmas Challenge. We have a new challenge starting today: A is for Animal. We hope you will play along again and get a head start on this year's Christmas cards!!
~Lacey
www.stampandcreate.com
ABC Christmas Challenge DT

Cathy (aka CrafteeCC) zei

Lovely card such cute penguins ;-) Thanks for joining in UnstampaBelles Challenge this month.

Sarah C zei

Cute!!! These penguins are adoreable :-) Great job and thanks so much for playing at the UnstampaBelles Challenge!

Lizy Bartaby zei

A really sweet card!
Thanks for joining us at Sketch Saturday this week!
Lizy DT x

flossbite zei

Card is just about right for us in the UK at the mo! Lovely! Thanks for joining us at CHNC. Hugs Fiona x

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...