maandag 14 januari 2013

Mobiel

Mannen- en jongenskaarten blijf ik lastig vinden. Daarom dit keer de inspiratie gezocht en gevonden bij enkele uitdagingen.

De schets is van Here Come The Boys (#43). Ik heb deze 'uitgerekt' tot A5 formaat.
De digi van Mo Manning (Paul Texting) heb ik onlangs gekocht. Deze is geprint op Bazzill Kraft, uitgestanst met mijn nieuwe Nestabilities Labels Twenty-Five en gekleurd met Faber Castell Polychromos. De rand is bewerkt met Distress Marker Stormy Sky.
Het papier is van Basic Grey (achtergrondscrapvel Two Scoops, paperpad Pyrus).
De kaart en het 'mat'karton heb ik vorig jaar een keer gewonnen en is van Craftwork Cards. Ook het blauwe juteband was onderdeel van een gewonnen prijs.
Overige materialen: houten letters (Kars), raffia (Kruidvat), knoop (Bazzill), bedeltjes uit eigen voorraad, cijfers van kurk met QuicKutz Star Mini, Distress inkt Vintage Photo.

Uitdagingen:
Here Come The Boys (#43 Sketch)
Bronte and Bella's Challenge Blog (#168 Something New): nieuw: digi Mo's Digital Pencil, Labels Twenty-Five
Basic Grey Challenges (#85 New Beginnings/Something New): nieuw: digi, Labels Twenty-Five
Charisma Cardz Challenge (#1 Happy (4th) Birthday)

11 opmerkingen:

Anita Meijer zei

Ik vind hem weer super gelukt Liselot, het is een prachtige stoere kaart geworden, ik vind dat ook altijd een van de moeilijkste kaarten om te maken, maar het is jou heel goed afgegaan.
Liefs van Anita

Corrie zei

Hallo Liselot, ik ben het helemaal met je eens mannen/jongens kaarten maken blijft moeilijk, maar de kaart die jij ons laat zien wauw geweldig.
Lieve groetjes Corrie

Laine zei

Such a stunning creation. Wonderful colour tones. Thank you so much for joining us at Charisma Cardz to celebrate our 4th birthday.
Laine
X

Cindy zei

Ik vind je kaart geweldig goed gelukt. Hij is heel gaaf! Groetjes, Cindy

Crafty Lark zei

Super design and colours, also love the embellishing. xx Flora

Claudia zei

Great card! Thank you for sharing with us at Charisma Cardz Challenge and good luck!

Hugs

Claudia

Vanessa (aka V'ness, Nessa, oldschool) zei

great card!
Thanks for joining our birthday at Charisma!!!

NGCARDS zei

A great creation hun! Thanks for playing along at Charisma Cardz! xxx

Tine Kristiansen zei

What a great card! Love your coloring!

Thank you for joining us at Mo`s Digital Challenge last week.
Hope to see you in this weeks challenge to :)

Hugs, Tine.

Woo zei

Super male card! love the image, thanks for playing at Here Come The Boys Woo x

Lou zei

Hi! really great card,love your design and the colours/papers are perfect.
I find cards for boys/men so hard to make,love it.
Thank you for joining us at BasicGrey Challenge,
hugs Lou.xx

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...