maandag 18 februari 2013

Gele kaart

Voor club Het Creatieve Hoekje is de opdracht voor de clubhome maart een kaart in gele tinten.
Ook hebben we de laatste weken het weer over oude mallen en technieken, zoals Lacé, Incire, ponsen, etc.
Ik vond het wel weer eens leuk om daar wat mee te doen en heb een oude Lacémal van stal gehaald.
Deze heb ik gecombineerd met diverse stansen: Marianne Design Creatable LR0128, Crealies Creative Flowers 26 en Memorybox Falana Circle (bewerkt met Distress inkt).
De hoekjes heb ik bewerkt met een oude 4 in 1 hoek-embosmal en een 'billen'pons.
De kaart afgewerkt met plaksteentjes en gouden tekststickertjes uit de oude doos.

Het was vandaag wel een 'lucky day'. Mr Random heeft me maar liefst 2 x uitgekozen. En vorige week viel ik ook al een keer met mijn neus in de boter. Ik kan lekker gaan snuffelen in Engelse webshops.

Uitdagingen:
Dies to Die for (Die-ing for a Challenge Flower Power)
Charima Cardz Challenge (#6 Anything Goes)

6 opmerkingen:

Anita Meijer zei

wat een prachtig kaartje Liselot en hoe super is dat dat je een paar keer hebt gewonnen, helemaal super voor je.
Liefs van Anita

Zw@@n zei

Als je naar dat kaartje kijkt krijg je gewoon zin in de lente! Mooie kaart, Liselot. Enne .. gefeliciteerd met al je prijzen :)
Liefs, Wilma

Danoesja zei

Hoi Liselot

Gefeliciteerd met je prijzen, heerlijk om iets uit te mogen zoeken.
Je kaartje is lekker vrolijk in het zonnige geel.
Leuk dat je oudere technieken en spulletjes hebt gebruikt.

Lieve groetjes
Danoesja

Sarah zei

Sweet card, love your layout and colours, thanks for joining us at Charisma Cardz, hugs, Sarah x

Pop's Cards zei

Hi sweetie this is a fabulous creation, thank you for joining us at Dies to die for challenge this time, huggles Pops x x x

Loopylou. zei

wow! this is an awesome card, I love the effect of the diamonds and the colours are so warming.
Thank you for joining us over on the Dies to Die For challenge blog
Hugs Lou xx

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...