maandag 18 maart 2013

Tulpkaart

Eindelijk weer eens een kaart van mij.
De laatste 3 weken is er niets uit mijn handen gekomen, want ik was geveld door de griep, en het was een energieverslindend, geniepig griepje.


Enkele weken geleden was ik uitverkoren om een keer gastdesigner te zijn bij Creative Cutting Challenge.
 
Normaal geen probleem als ik enkele weken de tijd heb, maar nu had ik mijn kaart pas op het laatste moment af.
Het thema deze keer is Voorjaar. Hier is mijn kaart:

De basiskaart is een Silhouette snijbestand (Tulip gate fold card). De randen heb ik bewerkt met Distress Mustard Seed en Faber Castell Polychromos kleurpotlood.
Het sluitbandje is een strookje karton, een stans van Lifestyle Crafts (Label It Kit), cirkelstans LSC en een stempeltje van Penny Black (Surprise) gekleurd met Copics.

Aan de binnenkant de tekst met QuicKutz Paige Classic alfabet en Penny Black Tulip Jungle op Kraft gekleurd met Faber Castell Polychromos.

Uitdagingen:
Penny BlackSaturday Challenge (Spring into Spring)
QKRStampede (#30 Dreaming of Spring)

9 opmerkingen:

Aletta zei

Leuk gemaakt Liselot en gezellig dat je gastdesigner bent bij CCC.
Groetjes Aletta

Jolara zei

wat is dat prachtig ! Liefs joyce

Cindy zei

Wat heb je dit leuk gemaakt. Ik vind het gaaf. Ik wens je veel beterschap. Ik was ook geveld door de griep, maar ja, wie niet, je hoort het overal. Deze creatie is in ieder geval weer super! Groetjes, Cindy

Anita Meijer zei

Fijn dat je weer bent opgeknapt Liselot. Je kaartje is prachtig.
Liefs van Anita

Zw@@n zei

Hey Liselot, fijn dat je er weer bent! Je hebt weer een prachtige creatie gemaakt! Liefs, Wilma

Patricia Wanten zei

Wat een vrolijke kaart, Liselot. Een oranje tulp, Hollandser kan niet. Fijn dat je weer bent opgeknapt.
Groetjes

Patricia

Corrie zei

Ja de griep Liselotte, ik weet er alles van, ik ben wel opgeknapt, maar dat hoesten ik word er niet goed van.
Je hebt weer een prachtige kaart gemaakt. Ik wens je nog meer beterschap toe.
Lieve groetjes
Corrie

* Üla * zei

Leuke creatie, Liselot, ondanks dat je onder de pannen was. Wij vinden het erg leuk dat je gastdesigner bent bij CCC.
Groetjes, Ula

Mian zei

Fabulous card and the shape of it is fantastic! Well done!

Thank you so much for sharing your creativity with us this week at QKR Stampede.
Best of luck and we'd love to have you visit again!

Mian
QKR Stampede Design Team Member
http://mianspysselhorna.blogspot.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...