dinsdag 4 juni 2013

Jippie geslaagd


Eén van mijn Penny Black 'geslaagd' stempels weer eens van stal kunnen halen. Ik blijf ze erg leuk vinden, maar het ene jaar heb ik meerdere kaarten nodig en dan breekt er weer een periode aan dat niemand die ik ken examen doet.
De stempel heet A Scholar (2071J), is gestempeld op DCP en gekleurd met Copics.
Met Nestabilities Labels Seven de afdruk gestanst . De tekst 'Jippie!' is van Kars.
Schets (gespiegeld) is van Sketch Saturday.
Designpapier: uit Basic Grey paperpad Hopscotch.
QuicKutz Rev stans Parchment Scroll voorzien van een gouden tekststicker,
Ellison stans Diploma met Mandy tekststempels, 'lint' van een kleurtje voorzien met FCP potlood,
Ellison stans Mortar Board voorzien van kwastje van Marianne Design (zat in een pakket dat ik onlangs gewonnen heb).
Verder een lintje, wat knoopjes en sterren-'studs'.

Uitdagingen:
Sketch Saturday (#261)
Crafting When We Can (#45 Punches and/or Die Cuts)
Simon Says Stamp (Anything Goes)
The Ribbon Girl Card Challenge (Add a Diecut)
Bearly-Mine (#89 Dies and/or Punches)

6 opmerkingen:

Robin zei

This is so adorable! I love that image and the graduation cap is a perfect embellishment. Thank you for joining us at Crafting When We Can and good luck! Hugs, Robin

Corrie zei

WAT EEN SCHATJE VAN EEN KAART lISELOT, DE STEMPEL IS INDERDAAD HEEL LIEF.
lIEVE GROETJES,CORRIE

Anita Meijer zei

Wat een schitterend kaartje heb je weer gemaakt Liselot, ik vind hem top. Super.
Liefs van Anita

jolanda zei

schitterend kaartje met hele mooie details

Lin zei

What a fun creation - love the paper and that cute little hedgie! Thanks for sharing it with us at Simon Says Stamp!

Kym Upshaw zei

What a gorgeous card you have made here. It fits our challenge this week well of “dies and/or punches”. Thanks for taking part and good luck. Best wishes, Kym (Bearly Mine Challenge Blog Design Team)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...