woensdag 11 september 2013

Nieuwe uitdaging

... voor mij in elk geval. Vanaf eind september (#28) maak ik deel uit van het DT van Creative Cutting Challenges! Samen met Margret, Ula, Angela, Maria en Rian ga ik proberen jullie inspiratie te geven om je electrische snijapparaat lekker aan het werk te zetten.
Omdat niet iedereen over een electrisch snijapparaat beschikt, kun je ook meedoen als je een stansmachine gebruikt.
Ik heb er zin in, al vind ik het wel spannend want dit is de eerste keer dat ik in een DT zit.
Voor de huidige uitdaging (#26 Verjaardag) kun je nog tot zondag 15 september 21.00 uur je creatie in sturen. Lees wel even goed de regels door, het zou zonde zijn als je inzending uitgesloten zou worden.

6 opmerkingen:

Janette van Otterlo zei

Succes ermee!!
Grtz Janette

Zw@@n zei

Uuuuh :0), wat leuk, Liselot. Veel plezier als DT'er. Liefs, Wilma

Maria Loyen zei

Welkom in ons team Liselot.
Groetjes Maria

rian zei

leuk dat je in ons team komt Liselot.
groetjes rian

Angela zei

Vind het geweldig dat je ons team komt versterken Liselot!!! Wees Welkom!!!
grt Angela

Margret zei

We zijn heel blij met jou Liselot! Welkom in ons team en we wensen je een hele gezellige tijd.
Groetjes Margret

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...