maandag 7 juli 2014

Fly away home

Vandaag start weer een nieuwe uitdaging bij CREATIVE CUTTING CHALLENGES.
We zijn toe aan nummer 48 en het onderwerp dit keer is GEVLEUGELDE VRIENDEN.
Je kunt hierbij denken aan vogels, vlinders, elfjes, feeën, ...
Dus ga lekker aan de slag met je stansmachine en/of snijmachine en lever je creatie(s) uiterlijk zondagavond 20 juli 23:55 uur in.
We zijn weer heel benieuwd naar het moois dat jullie ons laten zien.
Kijk HIER voor de voorbeelden van het DT en de regels.

Ik heb dit keer geen kaart gemaakt maar een canvas versierd. Meestal beperk ik me tot kaarten, maar omdat deze voor de verjaardag van mijn echtgenoot is, hoeft deze niet op de post ;)

Hij is gek van ganzen, vliegtuigen en films kijken en de film Fly Away Home is één van zijn (vele) favorieten.
Het canvas (30 x 24 cm) eerst 3 keer met Gesso bewerkt.
In eerste instantie wilde ik de foto van internet overbrengen op het doek. Maar de kleuren werden helemaal niet mooi, misschien omdat ik deze in sepia wilde hebben.
Daarom de foto maar op canvas linnen fotopapier geprint, van een kartelrandje voorzien en gemat op bruin karton.
Allerlei kleuren en materialen geprobeerd op canvas en het uiteindelijk maar hierbij gehouden voor de laag te dik werd ;)
De titel van de film getraceerd met de Silhouette Studio Software en met de Cameo gesneden van Silhouette Stencilmateriaal. Met reliëfpasta parelmoer (al een heel oud potje van Avec dat ik nog had staan) de tekst op het canvas gezet.
De grote gans is een stans van Memorybox, de kleine ganzen, de filmstrip en de gans met krullen zijn Silhouette snijbestanden.
Ook LOVE is een bestand uit de Silhouette Shop, deze uit 2 lagen karton en uit Silhouette Corrugated Cardstock (ribbelkarton) gesneden.
Verder een houten vliegtuigje van Prima en hartjes en vogeltjes van de Xenos.

De beurt is aan jullie. Woensdag 23 juli wordt bekend gemaakt wie de gelukkige winnaar is van de waardebon van Creabest van 15 euro.
Uitdagingen:
Charisma Cardz Challenge (#14 Show us what else you can do)
Tando Creative Challenge (Come fly with me)
Suzy Bee's Bloomin' Challenge (#36 Anything Goes)
Scribble and Scrap (#22 Anything Goes)
Anything But A Card (#37 Anything Goes)

15 opmerkingen:

Ina zei

Hoi Liselot een prachtige kaart is dat geworden.
Groetjes Ina

Erica ♥ zei

Een schitterende kaart heb je gemaakt, ik vind hem super ☺
Gezellige en fijne (knutsel) week ☼
Liefssss Erica
{Heidebloempjuh}

rian zei

schitterend gemaakt , ook de kleuren zijn zo mooi , daardoor blijft het ook mooi denk ik,
groetjes rian

Lexie zei

Wonderful! Love the geese. Thank you for joining us over at the Scribble and Scrap Challenge. Good luck.
xx

Janette van Otterlo zei

Wat een leuke kaart weer :-). Die kerstkaart hieronder is ook al weer zo leuk!
Grtz Janette

Maria Loyen zei

Ik vind 'm super Liselot.
Groetjes Maria

Hazel zei

Thanks for sharing your super creation for Suzy Bee's Bloomin' challenge 36 - hope to see you again soon, Hazel, DT x

Sari zei

Love the diecuts and vintage style. Thank you for joining Charisma, good luck!

Sue Bridesmith zei

Gorgeous Design...just perfect for our challenge over at Suzy Bee's, I do hope you will join us again next week for another fun challenge..
Hugs
Suzy B (Owner)
XX

* Üla * zei

Hoi Liselot,
Ik vind het een super mooie en originele canvas geworden. Een geweldige cadeau voor je man met mooie bijpassende details.
De film vond ik zelf ook erg leuk en mooi gemaakt.
Groetjes, Ula

Angela zei

Schitterend canvas Liselot... ik vind het zo geweldig om te zien wat jij allemaal met je Cameo doet; erg veelzijdig!!! Complimenten!!!
grt Angela

Deborah Adams zei

A wonderful creation you made. Really like the picture and the die cut you used. Fantastic.
Thank you for joining us At Scribble and Scrap Challenge.
Deborah DT

Julie Short zei

What a lovely piece. Thank you for joining in at Anything But A Card this challenge.

Kaz zei

Beautiful card. Thanks for joining us on the Tando challenge this month.

crafty creations zei

Beautiful art work Lisolot

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...