zondag 19 oktober 2014

Fijne Kerst



Ik had nog een restje achtergrond over van mijn vorige kaart en daar heb ik deze kerstkaart mee gemaakt.
Bij Kath was ik één van de 4 gelukkigen die een pakje Stick It had gewonnen. Dit plak je achter het materiaal dat je uit wilt stansen en na het stansen haal je het beschermlaagje weg. Vooral ideaal voor heel gedetailleerde stansen, dus dat wilde ik wel uitproberen.
De Joy ijskristallencirkel is zo'n stans met veel kleine details. Ook de Shape Dies (Fijne Kerst) van Nellie's Choice heb ik hiermee gedaan. De ijskristallenstans van Joy heb ik in delen gebruikt.
De achtergrond op Bazzill Kraft karton bevestigd waarvan de randen bewerkt zijn met de Were Memory Keepers magnetic trimmer Deckled.

Ook de tekststempel is van Joy en komt uit mijn nieuwe clearstampset Vrolijk Kerstfeest. Gestempeld met witte inkt en bewerkt met wit embossingpoeder. Met witte gelpen een lijntje gemaakt.
Een dubbele kaart op maat gemaakt van wit Papicolor karton.

Uitdagingen:
Crimbo Crackers (#67 Anything Christmas Goes)
Crafty Hazelnut's Christmas Challenge Extra (Anything Christmas Goes)
Crafty Hazelnut's Christmas Challenge (#199 Use something forgotten or never used) : (nieuw: achtergrond met bister, stick it, tekststempel)





8 opmerkingen:

Janette van Otterlo zei

Ik dacht al dat ik je naam voorbij zag komen bij Kath :-) Leuke kaart heb je weer gemaakt!
Grtz Janette

aussie aNNie zei

Super stunning Christmas card, love it.xxThe Journey is the Start

Ghea zei

Prachtige kaart heb je gemaakt met een mooie mal.
Liefs Ghea

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hoi Liselot, ik zie dat je al lekker met Bister aan de slag bent geweest. Mooie kaart hoor. Leuk detail dat witte kadertje wat je met de gelpen hebt gedaan, maakt het áf....
Lieve groetjes Miranda

Maria Loyen zei

Mooie achtergrond Liselot. De sowflakes komen heel mooi naar voren zo.
Super mooie kaart.
Groetjes Maria

Erica ♥ zei


Prachtige kerst kaart ☺

Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}

Renate zei

Leuke kerstkaart. Heel basic, maar het komt erg mooi uit, zeker met die kleuren! Bedankt voor je deelname bij CHCC Extra.

Groetjes, Renate

Hazel zei

Thanks for entering both of my CHNC challenges with your lovely crafting - hope to see you again soon. x

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...