dinsdag 30 december 2014

Favoriete 5 creaties van 2014

Behalve 5 favoriete kerstkaarten van 2014 kun je bij Debby (A Scrapjourney) ook je overige 5 favorieten laten zien.

Hier is mijn selectie van 2014 (op volgorde van plaatsing):

Het mooie papier van Maja, spelen met stansjes en de Cameo en de leuke digi van TeddyBo (Bea) ingekleurd met mijn favoriete kleurmiddel (Copics)

Eén van mijn favoriete modellen (tri-shutter kaart), in combinatie met mijn favoriete dier van één van mijn oudste favoriete stempelmerken (Penny Black).


Heerlijk aan het stoeien geweest met hulp van de Silhouette software en met snijbestanden, digipapier en (tekst)stempels.

De (digi)stempels van Mo Manning blijf ik ook zo lief vinden en heerlijk om in te kleuren. Natuurlijk met de Cameo aan de gang geweest om een easel te maken. Een embossingmal voor wat extra structuur en het Maja papier blijft mooi.

Een setje van 3 creaties die bij elkaar horen (dus toch een beetje gesmokkeld met de 5 creaties).
Nog maar een easel, nu aangevuld met en lantaarn en een dienblad uit de Silhouette shop. 
Ik vind het leuk om 3D objecten te maken maar het is zo lastig verzenden ;) 

Rest me nog iedereen een gezond en creatief 2015 te wensen.




10 opmerkingen:

Janette van Otterlo zei

Leuke collectie heb je uitgezocht Liselot!
Voor jou ook een fijne jaarwisseling en een knutselrijk 2015.
Grtz Janette

aussie aNNie zei

Your card display is gorgeous and love the images/stamps including the beautiful colours and design.
{The Journey is the Start – my personal blog}

Gaby Dierx zei

Mooie top 5, hoor!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Anita van Merode zei

Mooie top vijf hoor!!!
Fijne jaarwisseling.
Groetjes Anita

Joey zei

Your makes are amazing, the teapot is just wow wow wow and I adore the owls card. Jo x

Desire Fourie zei

Liselot this is a stunning series of creations, a true showcase of your wonderful creative talent. Its hard to pick a favourite. Thank you so much for sharing them with your bloggy friends.
Hugs
Desíre
{Doing Life – my personal blog}

Viv's Visuals zei

Fab collection! Happy New Year

Angela zei

Schitterende creaties Liselot!

Een heel gelukkig en gezond 2015 gewenst.

xxAngela

debby4000 zei

Your favourite cards are gorgeous
Thank you for joining my Favourite Five of 2014.
luv
Debby

Taunya Butler zei

INCREDIBLE - you do amazing and very impressive things with paper and ink!! Good for you!! I am really pleased to have gotten to see your work!! Your stair step teacher card is my very favorite!!! Happy New Year to you!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...