woensdag 24 december 2014

Favoriete kerstkaarten van 2014

Zoals ieder jaar 'organiseert' Debby (A Scrapjourney) weer

Altijd weer lastig om er 5 te kiezen en dat is dus dit jaar niet gelukt (het zijn er 7 geworden)
In volgorde van plaatsing zijn dit:

Penny Black (katten)stempels blijven leuk en het was een uitdaging om de ingekleurde afdruk in stukjes te snijden en weer netjes op te plakken

Dit jaar eindelijk wat LOTV stempels gekocht, ik vond ze al lange tijd erg leuk, maar kwam er nooit toe ze te kopen en te gebruiken.

hÄnglar stÄnglar stempels horen ook nog steeds bij mijn favorieten en ook dit prachtige papier van Bo Bunny in deze kleurencombinatie is één van mijn favorieten.

Kraft met wit vind ik ook een heel mooie combinatie. De stempel Snowy Postcard trok mijn oog vanaf de eerste keer dat ik deze zag en de mooie stansen van Memorybox zijn zo heerlijk om te gebruiken.

Eén van mijn favoriete modellen (de easelcard) met een van de leuke Whipper Snapper stempels en het prachtige (al oude) papier van Heidi Grace.

Een kaart met mijn favoriete kleur (aqua/turquoise) en een stempel van Sylvia Zet (WeeStamps). Ik had ze al langer in bezit, maar zag op tegen het kleurwerk. Maar ondanks dat het iets meer tijd in beslag nam, ga ik zeker vaker haar stempels gebruiken. Helaas stopt ze met de verkoop van digistempels door de nieuwe BTW-regels die per 1 januari ingaan. Ik zie meer webshops met digitale producten om deze reden stoppen en zie het nut niet in van deze maatregel.

Leuk om eindelijk eens wat met washitape te doen.

Voor de verandering weer eens een 3D afbeelding gebruikt en heel veel stansen.

Eén van de prijzen die ik dit jaar gewonnen heb was een CD naar keuze van Ooh La La Creations. Ik heb gekozen voor Festive Funnies en er zitten heel veel grappige afbeeldingen bij. Dit was er een van. De kaart heb ik speciaal gemaakt voor mijn vader die gek is op golf en op z'n 83e nog behoorlijk fanatiek ;)

Verder wil ik iedereen een fijne kerst toewensen en alvast het allerbest voor 2015.


8 opmerkingen:

rian zei

hele leuke kaarten liselot , ik weet dat nummer twee in het echt nog mooier is dan op de foto , ik heb hem hier hangen hihi.
ook jij prettige dagen en een goed en creatief 2015.
groetjes rian

Janette van Otterlo zei

Moeilijk he, dat kiezen. Maar je hebt een mooie collectie bij elkaar gezocht.
Fijne kerstdagen en een knutselrijk 2015!
Grtz Janette

aussie aNNie zei

Brilliant cards and love this style and colours used. Thanks for being a wonderful friend and may it grow in the new coming year..xx
{The Journey is the Start – my personal blog}

Maria Loyen zei

Hallo Liselot
Het zijn allemaal prachtige kaarten. Nummer 3 heeft een mooi plaatsje gekregen. Bedankt voor je prachtige kaart Liselot.
Groetjes Maria

debby4000 zei

Oh what a gorgeous selection of Christmas Cards.
Thank you for joining in with My Favourite Five Christmas Cards.
luv
Debby

Desire Fourie zei

Liselot this is a stunning series of Christmas designs and such a wonderful reflection of your awesome creative talent. Thank you so much for sharing them. Also wishing you a 2015 filled with tons of love and happiness xxx
Hugs
Desíre
{Doing Life – my personal blog}

Wendy zei

Fabulous selection of cards, all so gorgeous.
Wendy xx

Nicole zei

I particularly like the neutral colours and delicate die cutting of your diorama card.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...