zondag 19 april 2015

Chocoladedoosje

Omdat ik bij uitdaging 55 in de Top 3 zat bij Kaartjes-Inspiratie-Challenge mocht ik gastdesigner zijn. Voor uitdaging 57 is de opdracht Cadeauverpakking.
Dat was voor mij een lastige opdracht omdat wij het geven van cadeautjes afgeschaft hebben.
Deze creatie kon met de post verstuurd worden.
Het doosje is gemaakt van cerise karton met een patroon uit wat toen nog Cards Only heette.
De bovenkant van het doosje is versierd met behulp van Silhouette snijbestanden (het 'kleedje' , de bonbonverpakking en de bonbons). Deze laatste zijn gesneden van DCP en gekleurd met Copics.

Aan de binnenkant een gestempelde tekst van Inkadinkado op Marianne Design Creatable LR0117.
De tekst Happy Birthday is weer een Silhouette snijbestand.

Meedoen bij deze Kaartjes-Inspiratie-Challenge kan nog tot en met zaterdag 25 april.

Uitdagingen:
Fairy tale Challenge (#115 Sweet treat)
Suzy Bee's Blooming Challenge (#76 Anything Goes, twist use a Die or Punch)
Crafty Calender (Add a Sentiment)

7 opmerkingen:

Corrie zei

Hallo liselot
Ik vind het een prachtig doosje geworden, de inhoud ziet er ook héél lekker uit, ook het uitsnijden met de Silhouette van de chocolaadjes vind ik prachtig.
Lieve groetjes,Corrie

Maria Loyen zei

Een mooie cadeauverpakking heb je gemaakt, super Liselot.
Groetjes Maria

Renate zei

Mmmmmm, wat een lekk... uhm leuk kadoosje heb je gemaakt. Ik krijg er spontaan lekkere trek van.

-xies- Renate.

aussie aNNie zei

Brilliant and yum creation, awesome work of art and lovely colour combo.xx{aNNie My Personal Blog}

Hazel zei

Yummy. Thanks for sharing your lovely crafting for Suzy Bee's Bloomin' challenge 76 - hope to see you again soon, Hazel, DT x

Angela zei

Wat enig bedacht Liselot!! En wat zien die chocolaatjes er ontzettend lekker uit!!
xxAngela

Beverley zei

Gorgeous. Thanks for joining in our "Add A Sentiment" challenge at Crafty Calendar this month.
Hugs
Bev x

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...